Mogelijkheden te over
Bij een auto als deze draait het natuurlijk vooral om de binnenkant. En dan hebben we hier wat bijzonders hoor. Allereerst springt de zeszits opstelling in het oog. Achter de royale voorstoelen staan nog vier even grote stoelen twee-aan-twee, achterin hebben ze zelfs aan beide kanten leuningen. Voorin kennen de inzittenden nog de geneugten van stoelverwarming en -ventilatie. Alle stoelen staan achterin volledig los van elkaar en kunnen verschoven worden over de doorlopende rails, of gedraaid worden naar een soort vergaderopstelling. Het moet wel gezegd worden dat de mechanismes hiervoor relatief zwaar in gebruik zijn. Nu is de ruimte natuurlijk sowieso goed voor elkaar, maar met de stoel zover mogelijk naar achteren is het zelfs mogelijk om je benen languit voor je uit te leggen. Voor de liefhebber is het ook nog mogelijk om een complete (inklapbare) tafel tussen de stoelen te plaatsen. Welke limousine kan daar nu tegenop? Uiteraard is het ook nog gewoon mogelijk om driezitsbanken achterin te bestellen om in totaal acht personen te kunnen vervoeren. De ruimte is royaal genoeg om dan ook comfortabel te kunnen zitten.
Onder de immense achterklep - waar je bij het parkeren rekening moet houden met de ruimte die hij nodig heeft - vinden we een soort hoedenplank, die gemonteerd is op een paar staanders. Praktisch als je het nodig hebt, maar andersom ook lastig als je het niet nodig hebt. De constructie is niet heel makkelijk los te halen en doorbreekt de ruimtes, zowel in hoogte als naar voren toe. In de hoedenplank zijn heel handig twee boodschappenkratjes opgenomen. Dat het materiaal daarvan een Actionkratje van een euro niet ontstijgt, doet vraagtekens rijzen met betrekking tot de duurzaamheid en dat verwacht je niet in deze prijsklasse. Kom je een keer met je handen vol aanlopen, dan is het erg praktisch dat zowel de achterklep als de schuifdeuren met de afstandsbediening elektrisch te openen en te sluiten zijn.