Andere koek
"Is het een Kia, of toch een Suzuki?". Het is overduidelijk dat voor SsangYong, dat al twintig jaar in Nederland opereert, nog veel werk aan de winkel is als het gaat om de naamsbekendheid. Het merendeel van de SsangYongs die in Nederland worden verkocht, staat dan ook op grijs kenteken. Immers: aannemers en marktkoopmannen omarmen het merk door het hoge trekgewicht en Mercedestechniek die modellen als de Rexton bieden. Maar ook de particuliere markt moet worden veroverd en in zijn poging daartoe komt SsangYong met de Tivoli, die het waar moet gaan maken in het compacte crossoversegment. Dit segment groeit nog steeds en om te bepalen of de Captur en CX3 zich al zorgen moeten gaan maken, hebben wij de Tivoli uitgebreid aan de tand gevoeld.

Citroën C3 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 Max

Mazda CX-3 SKYACTIV-G 6-MT Luxury

MG ZS EV Luxury

Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC GPF Initiale Paris

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life

Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense

Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Limited

Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost 100

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost ST-Line

Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 pk DynamicLine


