Wat de boer niet kent
Zo op het eerste gezicht staat de Tivoli voor een onmogelijke opdracht in het behoudende Nederland. Als de Koreaan voor ruim minder dan 20.000 euro aan te bieden was, zou het er al veel rooskleuriger uitzien, maar dat zit er door het Nederlandse belastingstelsel niet in. Ter vergelijking: de Tivoli is bij onze zuiderburen al vanaf 14.990 euro verkrijgbaar. De auto schreeuwt echt om een zuinige turbomotor, waarmee de aanschafprijs verlaagd kan worden. Tot die tijd heeft de koper van een Tivoli een complete wagen met een onderscheidend uiterlijk. Bovendien rijdt de SsangYong prettig en is er ruimte in overvloed. Hij biedt alles wat een crossover moet bieden en je kunt bovendien rekenen op een garantietermijn van vijf jaar.
- Onderscheidend design
- Ruimte in overvloed
- Comfortabel rijgedrag
- Duur tegen wil en dank
- Niet zuinig
- Materiaalgebruik interieur niet geweldig

Citroën C3 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 Max

Mazda CX-3 SKYACTIV-G 6-MT Luxury

MG ZS EV Luxury

Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC GPF Initiale Paris

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life

Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense

Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Limited

Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost 100

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost ST-Line

Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 pk DynamicLine


