Een middenklasser met grandeur
Rijd een willekeurige snelweg op en tel het aantal Peugeot 508'en. Ja, dat zijn er nogal wat. Jaar in jaar uit was de bijtellingsvriendelijke 1.6 e-HDi een leasetopper in het D-segment. Een mooie auto, zeker, maar de originaliteitsprijs win je er niet mee. Wie in iets aparts wil rijden, flirt snel met een ander merk. En met een ruim budget komt wellicht die ene begeerlijke Duitser in bereik. Maar laat je niet te snel verleiden. Wie goed in de slappe was zit kan ook bij Peugeot voor een exclusieve auto terecht. Eentje die de grandeur en bravoure van lang vervlogen tijden uitstraalt. De Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi GT is een auto om trots op te zijn.

Mercedes-Benz C-Klasse Estate C 220 BlueTEC Avantgarde Ambition

Skoda Superb Combi 2.0 TDI 190 pk Style Businessline

Kia Optima Sportswagon GT 2.0 T-GDi AT6

Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium

Renault Talisman Estate Energy dCi 160 EDC Intens

Volkswagen Passat Variant GTE 1.4 TSI PHEV Highline

Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 180 Type S

Volvo V60 Cross Country T5 Nordic+ Luxury Line

Subaru Outback 2.5i Lineartronic CVT Premium EyeSight

2021 - Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered

2020 - Peugeot 508 SW HYbrid 225 e-EAT8 Blue Lease Allure

2018 - Peugeot 508 SW BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure

2018 - Peugeot 508 Berline PureTech 225 S&S EAT8 GT

2012 - Peugeot 508 SW RXH HYbrid4

2012 - Peugeot 508 1.6 e-HDi Active

2011 - Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure


