Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 GT

Pawel Piotrowski - 20 maart 2015

Een middenklasser met grandeur

Rijd een willekeurige snelweg op en tel het aantal Peugeot 508'en. Ja, dat zijn er nogal wat. Jaar in jaar uit was de bijtellingsvriendelijke 1.6 e-HDi een leasetopper in het D-segment. Een mooie auto, zeker, maar de originaliteitsprijs win je er niet mee. Wie in iets aparts wil rijden, flirt snel met een ander merk. En met een ruim budget komt wellicht die ene begeerlijke Duitser in bereik. Maar laat je niet te snel verleiden. Wie goed in de slappe was zit kan ook bij Peugeot voor een exclusieve auto terecht. Eentje die de grandeur en bravoure van lang vervlogen tijden uitstraalt. De Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi GT is een auto om trots op te zijn.

180 pk
400 Nm
226 km/h
8,6 s
5,5 (4.6) l/100km
120 g/km
D
22%
€ 32.590
€ 53.230
€ 976 / maand
€ 426 - € 458 / kwartaal
  • Mercedes-Benz C-Klasse Estate C 220 BlueTEC Avantgarde Ambition

  • Skoda Superb Combi 2.0 TDI 190 pk Style Businessline

  • Kia Optima Sportswagon GT 2.0 T-GDi AT6

  • Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium

  • Renault Talisman Estate Energy dCi 160 EDC Intens

  • Volkswagen Passat Variant GTE 1.4 TSI PHEV Highline

  • Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 180 Type S

  • Volvo V60 Cross Country T5 Nordic+ Luxury Line

  • Subaru Outback 2.5i Lineartronic CVT Premium EyeSight

  • 2021 - Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered

  • 2020 - Peugeot 508 SW HYbrid 225 e-EAT8 Blue Lease Allure

  • 2018 - Peugeot 508 SW BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure

  • 2018 - Peugeot 508 Berline PureTech 225 S&S EAT8 GT

  • 2012 - Peugeot 508 SW RXH HYbrid4

  • 2012 - Peugeot 508 1.6 e-HDi Active

  • 2011 - Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure